Az oktatói munkám során gyakran tapasztalom, hogy az egyetemi képzésben az órarendi keretek között kevés lehetőség nyílik arra, hogy a hallgatók egyéni halladási igényét figyelembe véve a különböző ápolási beavatkozások során megismert gyakorlati tevékenységeket készség szinten elsajátítsák, az elméleti oktatatás alkalmával megtanult ismereteket megfelelően értelmezni tudják. A hallgatók kikerülnek a közoktatásból, az egyetemen nagyobb autonómiát kapnak abban, hogy mit mikor és hogyan tanuljanak, ebben pedig a motivációnak elsődleges szerepe van, melyet az egyéni foglalkozások keretében jobban előtérbe lehet helyezni.
Sok hallgató akadályokba ütközik a sikeres tanuláshoz vezető úton. A programban való részvétel egy lehetőség arra, hogy a 15 éves ágymelletti és több mint 15 éves oktatási/tanítási tapasztalatommal segítségükre lehetek a hozzám forduló, tanulni kívánó hallgatóknak abban, hogy a különböző egészségügyi szakterületre kellő tudással és felkészültséggel léphessenek az egyetem elvégzése után. A hallgatók pozitív visszajelzése alapján szeretném a továbbiakban is hatékonyan, egyénre szabottan, személyes konzultációk alkalmával a mentorálást folytatni, hisz az oktató akkor érzi sikeresnek magát, ha a diákjai is sikeresek!