A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a digitális játékok és az e-sport világának alapjait, a kultúraformáló szerepét, társadalmi és pszichológiai hatásait, valamint a fiatalokra gyakorolt befolyását. A képzés külön figyelmet fordít a játékos viselkedésminták, az online közösségek, valamint a gaminghez köthető valós vagy vélt kockázatok (pl. függőség, agresszió, álhírek, online zaklatás) megértésére.
Ajánlom kollégáimnak, akik hallgatókkal, fiatalokkal dolgoznak, és szeretnék jobban érteni az e-sport, videojátékok és digitális világ hatásmechanizmusait, illetve azt, hogyan lehet ezt a világot, vagy annak kulturális hatásait beépíteni az oktatásba, ezzel is motiválni a hallgatókat, fenntartani a figyelmet, közelebb kerülni hozzájuk, ezzel segítve a tanítás, oktatás eredményességét.
Előadó: Dr. Novák Pál
Időpont: 2025.december 8.